Kompleksowe, innowacyjne oraz dopasowane do potrzeb rozwiązania. Często problemem w firmie jest ograniczenie w zakresie IT, a odpowiedzią na ewidentną potrzebę udoskonalenia pracy jest:

zatrudnienie dużej firmy informatycznej, która zapewnia neutralny względem zmiennych potrzeb zakres usług oraz którą cechuje brak zaangażowania w jednostkowe życie firmy Klienta

utworzenie własnej jednostki, działu bądź stanowiska informatyka, który zadba o potrzeby przedsiębiorcy z branży IT

Nasza oferta zapełnia niszę rynkową w sektorze małych i dużych przedsiębiorstw. Gwarantujemy profesjonalizm oraz kompleksową obsługę. Wspieramy codzienną pracę firmy za pośrednictwem działów IT, a także wdrażamy i przejmujemy zespoły IT w firmach Kentów.

Nasz zakres usług:

HELPDESK

Helpdesk w wykonaniu projektIT jest usługą dedykowaną przedsiębiorstwom, które pragną poprawić wydajność pracowników, jak i usprawnić serwis sprzętu, oprogramowania. To również usługa gwarantująca optymalizację procesów biznesowych. Pracujemy bez przerwy zapewniając pomoc niezależnie od pory dnia, czy nocy, przez cały rok, również w święta. Wsparcia udzielamy za pośrednictwem konsultantów online, jak i przez telefon, z wykorzystaniem oprogramowania pozwalającego na zdalne rozwiązywanie problemów technicznych przez specjalistę konsultanta w komputerze użytkownika. Dzięki temu pomoc naszych konsultantów nie jest zależna od lokalizacji komputera pracownika, realizowana jest niezwłocznie skracając czas „naprawy” lub dostarczając wiedzę niezbędną do wykonania określonego zadania. To rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo Klienta oraz wzmaga efektywność pracy bez przestojów i awarii.

WDROŻENIA


Dysponując wystarczającym doświadczeniem oraz rozległymi kompetencjami możemy zaoferować naszym Klientom wdrożenie wielu rozwiązań z branży IT. A wśród nich między innymi wirtualizacje serwerów, pamięci masowe, serwery pocztowe, systemy bazodanowe, aplikacje, migracje serwerów, migracje baz danych. Wykonujemy zupełne wdrożenia od przygotowania projektu, przez jego wykonanie, instalację aż po jego uruchomienie i przeszkolenie personelu z zakresu administracji i obsługi.

OUTSOURCING IT


Outsourcing IT realizowany przez projektIT to przede wszystkim odciążenie firmy w odpowiedzialności za poszczególne funkcje oraz zasoby. Powierzenie pewnych procesów biznesowych naszemu zespołowi pozwala na skuteczniejsze działanie całej firmy. Całościowa obsługa informatyczna, kompleksowy zestaw usług dla firmy sprzyja optymalizacji funkcjonowania przedsiębiorstwa na wielu płaszczyznach, a zwłaszcza umożliwia koncentrację wyłącznie na zasadniczej działalności firmy, przy ograniczeniu kosztów, w tym przeznaczonych na IT. Outsourcing w naszym wydaniu zawiera wsparcie serwisowe w obrębie infrastruktury hardware oraz software Klienta, jak również zabezpieczenie zasobów ludzkim i zintegrowane zarządzanie w wybranym zakresie, czy to kadrą, czy wyposażeniem IT, czy też systemami komunikacji, bądź systemem informatycznym. Usługi outsourcingu mogą obejmować wybrany obszar kompetencji, jak i objąć swym zasięgiem całość procesów biznesowych firmy pod kątem IT.

 

Loading...